Gyakran Ismételt Kérdések
Gyakori kérdésekre ime néhány válasz:
Ügyfélbiztonság:
Az általunk elszállított szőnyegekről a szállító munkatársunk hivatalos pecséttel elláttot szállítólevelet ad, illetve fizetéskor az előírásoknak megfelelően számlát vagy pénztárgéppel nyomatott nyugtát ad. Vállalkozásunk tevékenységre kötött biztosítással rendelkelkezik az ügyfeleink tulajdonában lévő átvett textilekre.
-Van-e lehetőség egyik címről elvitetni a szőnyegeket és másik címre vissza szállitatni tisztítás után, Pl. költözéskor?
Válasz: Igen , a felsorolt szolgáltatási területeken belül dijtalan.
- Van-e lehetőség a szőnyegtárolására?
Válasz: igen, megbeszélés kérdése.
-Vállalnak-e garanciát a szőnyegekre?
Válasz: A szőnyeg épségére igen, cégünk biztosítással is rendelkezik. A foltokra és erősen szennyezet szőnyeg 100% tisztaságára nem tudunk garanciát adni.
(Ha erősen szennyezett a szőnyege, vagy vizeletes -ürülékel szennyezett ,kérem a megrendeléskor jelezze! Vizeletes, ürülékes, szennyvizzel ázott, hányásos szőnyegeket csak fertőtlenítő tisztítással vállaljuk! Ezekre a szőnyegekre Garanciát nem vállalunk!)
-Van -e sürgőségi felár?
Válasz: nincs
-Hogyan adhatom le a rendelésemet?
Válasz: Telefonon, e-mailben, vagy az Elérhetőségeink menüpont üzenet küldő lap kitöltésével.
-Fizetési lehetőségek: Készpénzzel Bankkártyával. Cégek részére Átutalással.
Szállitás menete: előre megbeszélt 2-3 órás idő intervallum van a szállitást végző munkatársunk 30 perccel a szállítás előtt telefonál és egyezetett az ügyfélel a kiszállitásról.
Fontos információ:
Ön hivatalos pecséttel ellátott szállítólevelet kap munkatársunktól, minden átvett szőnyegről. Természetesen fizetéskor számlát vagy pénztárgéppel nyomtatott nyugtát is ad kollégánk. Tevékenységre kötött biztosítással rendelkezünk.